عید 2

دلـــــنوشتــه های بیـــــــدل

و گریه من هنگام تولد....اغاز قصه تنهاییم بود...

عید 2

سلام به همه..............

خب امشب رو هممون قطعا میدونیم که شب عیده.

از قدیما یه بیت شعر هست که تو روزای عید فطر می خونن:

عید رمضان امد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

قبلا فکر می کردم ای بابا کیه که واسش حیف باشه.

همه خوشحالن که ماه رمضون تموم شده

کیه که حسرت بخوره...

اما اینو جدی بگم خودم الان شدیدا حسرت میخورم

ای خدا مهمانی تموم شد

و مهمونی تو عجیب بود.............خیلی عجیب

انگار هیچ وقت انقدر راحت نبودم

وبعد از این راحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

به قول یکی......نچچچچچچچ

 

 

و شروع دلتنگی من..............

رب ارزقنا حلاوة لیلة القدربحق الزهرا



نظرات شما عزیزان:

ماهک
ساعت9:40---18 مرداد 1392
سلام.عید شما مبارک بیدل...

صحن کبریایی خالق همیشه به روی مهمانان باز است...

یک ماه مهمانی همگانی دعوت میشی تا مرام خانه ی دوست را بچشیم و دائم و الاقامت شیم...

مهمان همیشگی خدا باشید
پاسخ:از لطف شما ممنونم.در این حرف شماشکی نیست.اما این مهمانی ویژه هست.لطف کردین سر زدین


بروشن بلاگ
ساعت6:15---18 مرداد 1392
سلام،متشکرم که به وبلاگم سرزدید و نظر دادید.

وبلاگ خوبی دارید،من هم لینکتون کردم!

بازهم سربزنید.
پاسخ:منم خوشحال شدم.عیتون مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:عید,دلتنگی,زهرا,رمضان,فطر, ] [ 18:10 ] [ BIDEL ] [ ]