دلگرمی

دلـــــنوشتــه های بیـــــــدل

و گریه من هنگام تولد....اغاز قصه تنهاییم بود...

دلگرمی

همه دلخوشیم به این حدیثه که امام صادق فرمود:" اگر می خواهید بدانید محبت ما در دل کسی هست یا نه به صورتش نگاه کنید و سه بار صدا بزنید حسین اگر اشک از چشمانش جاری شد از ماست"

البته متن دقیقش نیست ولی با همین مضمون. اگر اینم یک محک باشه خدا رو شکر که با موفقیت میگذرونم هم چنین وقتی نام فاطمه بیاد.

شبای خیلی سختی در پیش دارم و محتاج نوازش مادرانه ات یا زهرا

 

 

حسین من بیا و این دل شکسته را بخر

حسین من مسافر جامانده را با خود ببر



نظرات شما عزیزان:

زهرا بانو
ساعت15:29---12 مرداد 1392
سلاااام مرسی بهم سر زدی لینکت کردم.بازم بهم سر بزن خوشحال میشم

aboozar
ساعت15:24---12 مرداد 1392
شما با افتخار لینک شدید

چشم به راه.
ساعت2:50---12 مرداد 1392
ممنون از بازدیدت منم لینکت کردم

وبلاگت عالیه
پاسخ:لطف کردی سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:امام حسین,حضرت زهرا,دلشکسته,محبت, ] [ 1:31 ] [ BIDEL ] [ ]